Розширення функціоналу мода CS
Зайнявся s1lent цією справою на початку 2015 року, спочатку намагався полагодити gamedll від в’єтнамця cs16nd, але, скільки багів не фіксував, – знаходилися нові, прогін та аналіз коду по IDA змусили кинути цю справу.
Через кілька місяців поява ReHLDS дала друге дихання, в цьому проекті мене залучили його метод реверс-інжинірингу та система проведення тестів.
Що це? Це результат реверс-інжинірингу оригінального mod CS to Half-Life (HLDS build 6153beta) з використанням налагоджувальної інформації DWARF, вбудованої в лінуксову версію, cs.so.
Простими словами, ReGameDLL це те, що відповідає за CS в цілому.
У ньому описана вся логіка моди CS, а також роботи зброї, поведінки entities, взаємодії команд та умови закінчення раундів та інше.
Що це нам дасть?
◦ Проект збирається сучасними компіляторами, що дасть нам трохи більше продуктивності.
◦ Деякі корисні або часто використовувані речі, можливо, будуть додані відразу в мод, без необхідності робити це через AMXX plugins.
◦ Можливість використовувати розширений ReGameDLL API для Metamod plugins або AMXX modules.
Цілі :
◦ Надати більш розширений API для модів та плагінів.
◦ Виправлення багів.
◦ Оптимізація коду.
Як це використовувати?
◦ ReGameDLL повністю сумісний з оригінальним модом CS
◦ Все, що потрібно, це завантажити бінарні файли ReGameDLL і замінити оригінальні mp.dll/cs.so
Підтримувані версії Metamod :
◦ Metamod 1.21-am або 1.21p37
◦ (До уваги: 1.20 і нижче, Не рекомендуються)
Увага :
Файли ReGameDLL бінарно несумісні з оригінальним, оскільки скомпільовані іншим компілятором.
Це означає, що плагіни, що роблять аналіз бінарного коду (наприклад Orpheu), ймовірно, не будуть працювати з ReGameDLL.
1. Вийняти потрібні бінарні файли з папки bugfixed (рекомендується використовувати цю версію) або pure
2. Замінити оригінальний файл у папці /cstrike/dlls свого сервера (cs.so для Linux систем або mp.dll для Windows)
3. Конфігураційні файли game.cfg та game_init.cfg покласти в корінь сервера або папку мода cstrike.