Metamod-r заснований на оригінальному метамоді від Will Day для Half-Life 1 з деякими покращеннями Jussi Kivilinna. Він містить величезну кількість оптимізацій продуктивності та набагато чистіший код. Ядро було написане за допомогою JIT-компілятора.
Рекомендується :
ReHLDS з версією API 3.1 або новішою
Консольні команди, де це ID мета-плагіну, його префікс або шлях:
version – відобразити інформацію про версію metamod
game – відобразити інформацію про gamedll (список зареєстрованих msg, їх id та розмір)
list – відобразити список завантажених плагінів
cmds – список консольних команд, доданих плагінами
cvars – список кварів, доданих плагінами
refresh – завантажити/вивантажити будь-які нові/віддалені/оновлені плагіни
config – відобразити конфігурацію з config.ini
load – знайти та завантажити плагін по вказаному шляху
unload – вивантажити вказаний плагін
reload – перезавантажити вказаний плагін
info – відобразити всю інформацію про вказаний плагін
pause – призупинити роботу плагіна
unpause – відновити раніше зупинений плагін
retry – перезапуск мета-плагіну
clear – вивантажити з пам’яті невдало завантажений плагін
force_unload – примусове вивантаження плагіна
require – вимкнути сервер, якщо вказаний плагін не запущений
Створити директорію metamod у створеній директорії addons
Копіювати файли metamod_i386.so або metamod.dll і config.ini з архіву до директорії addons/metamod/
Підключаємо metamod до сервера в liblist.gam
Відкриваємо liblist.gam текстовим редактором та шукаємо рядки gamedll
Видаляємо їх та вписуємо один рядок, згідно з нашою ОС
Для Windows :
gamedll “addons\metamod\metamod.dll”
Для Linux :
gamedll_linux “addons/metamod/metamod_i386.so”
Зберігаємо liblist.gam